lørdag 1. januar 2011

Nyttårsaften

Nytårsaften ble feiret rolig hjemme med de firbeinte. Vi skulle egentlig hatt gjester, men min kjære samboer har vært syk denne uken, så vi måtte avlyse det. Litt kjedelig, men vi koste oss da alene likevel :) Bordet ble pent dekket, man skal da ha litt stil selv om man bare er 2 på nyttårsaften? ;) Det hører med at måltidet ble inntatt i joggedress, så var i grunnen ikke så veldig stilfult, hehe.. Men behagelig var det iallefall. Jeg ville helst at vi skulle pynte oss litt, men siden formen til den andre parten var heller laber, orket han ikke annet enn joggedress, så da ble det slik for oss begge ;)

Vi var litt spente på hvordan dyra ville reagere på fyrverkeriet, men de tok det veldig fint begge to. Hadde egentlig ikke ventet noe annet, pus er ganske så avslappet og Tilla har jo vært jakthund, men man vet jo aldri. Disse bildene av dyra er tatt et par minutter over tolv, da bråket var på sitt høyeste. Temmelig rolig stemning, kan man si :)

Tilla gadd bare såvidt å lette på øynene, og sov seg gjennom det aller meste.
(Ja, jeg vet... En stor irsk setter i sofaen.... Har igrunnen vært imot det hele tiden jeg, men det er da litt koselig med en hund i fanget når man sitter klistra foran TV skjermen. Sukk, så da ble det slik...;)


I det nye året har jeg selvfølgelig tanker om å spise sunnere, trene litt, være mer ute i naturen, blogge mer, være flinkere til å holde huset ryddig og rent +++
Vi får jo se hvordan det går, hehe.


MEN jeg har også planer om å sette av mer til til venner, arrangere flere fester og sammenkomster, gå oftere til frisøren og unne meg massasje og time hos en hudpleier en gang i blant. Og DET burde da ikke bli like vanskelig å holde ;)


Når det kommer til det å spise sunt har jeg allerede denne første dagen i året skjønt at det kommer til å bli vanskelig. I kjøleskapet står det nemlig iskald cola og en halv form med hjemmelagde fløtegratinerte poteter fra i går... Hmmm.... Blir nok ikke noen sunn dag dette..


Til mandag kanskje...? ;)

1 kommentar: