tirsdag 25. januar 2011

Ryddedag og forrige ukes bruktfunn

I dag har jeg fått ryddet i huset og fått sortert i sminken min og skapene på badet. Jeg kastet en hel bærepose med sminke og velværeprodukter som aldri blir brukt og som var kjempegammelt. En hel bærepose! Det er jo helt utrolig! Og herregud, så deilig og befriende det var å få kvittet seg med det. Nå gleder jeg meg faktisk litt til boden skal ryddes etterhvert.

I forrige uke var jeg og mamma på et par bruktbutikker hvor jeg fant disse skålene med kinesiske tegn på. Jeg synes de var veldig søte, men visste ikke om de var helt meg pga blomstene. Men når det koster 20 kroner for 4 skåler er det bedre å kjøpe dem enn å angre på at man ikke gjorde det. Er fremdeles ikke helt overbevist om at de passer inn, med hvis de fylles med smågodt eller en god iskrem, skal jeg uansett klare å spise av dem ;)

2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært snuppa!
    Kjente meg litt lat når jeg leste dette fra sofakroken;)

    SvarSlett
  2. Heisann, koselig å titte innom bloggen din:)
    Det er utrolig deilig å få ryddet opp her og der. Må si jeg gleder meg til vårrengjørringen;)) Kanksje det ender med bedre plass i skuffer og skap... Ha en nydelig torsdag, klem

    SvarSlett