mandag 24. januar 2011

Trollhassel

I hjørnet i TV-kroken henger trollhasselgreina mi, og julepynten som hang der før er blitt byttet ut. To hjerter fikk likevel henge igjen, da jeg synes de passer fint hele året, selv om det egentlig er julekuler. I tillegg er det festet to sommerfugler i greina, de gir en vårlig følelse og minner om at det litt etter litt blir varmere i været. En lyslykt som jeg fikk i julegave fikk også plass, jeg synes den gir så god stemning, nesten litt "magisk" ( Hehe, samboer erter meg for at jeg bruker det ordet litt for ofte)

Formen er ikke bedre i dag, og natten ble tilbringt på badet hvor jeg kastet opp til klokken var halv seks. Blæh.. Heldigvis har jeg en fantastisk familie som stiller opp, så da foreldrene mine fant ut at jeg var syk, kom pappa og hentet Tilla for å ta henne med på tur og deretter hjem til dem så jeg kunne få sove litt. Snille, snille foreldrene mine :)
For folk som ikke har hund høres det kanskje rart ut å måtte han hundepass, men når hunden er vant til mye mosjon, lek , aktivitet og oppmerksomhet har hun vanskelig for å skjønne at matmor plutselig ikke er i stand til å gi henne så mye av dette når hun er syk. Da blir det gjerne en del mas og piping, og jeg får dårlig samvittighet og klarer ikke å slappe av.
Men nå ble Tilla akkurat levert på døra, og jeg må si at det var deilig å få henne hjem igjen :)

1 kommentar:

  1. Åå så fint med trollhassel hengende høyt opp under taket!! Jeg har også en trollhasselgren som pyntes etter årstid og humør ;0) Håper formen er bedre og at du snart er på bena igjen! Så heldig at du har herlige foreldre som passer Tilla så hun blir aktivisert selv om du er syk ;0) God bedringsklem fra meg

    SvarSlett