mandag 10. januar 2011

Utfordring

Jeg tar utfordringen hos Tindrande Auge, som går ut på følgende:


Nevn 4 TV-program du ser på

4 ting du har gjort i dag

4 ting på din ønskeliste

4 ting du liker dårlig

Foto: We heartit


4 TV-program:

Dexter
Supernatural
Californication
How I Met Your Mother


4 ting jeg har gjort i dag:

Vært på jobb
Gått tur med Tilla
Spist middag med min kjære
Sett på Unge Mødre, og slappet av på sofaen

Med andre ord, ikke en særlig produktiv dag ;)

4 ting på min ønskeliste:

Et koselig lite småbruk eller en sveitservilla som ligger landlig til
Penger til å kunne reise jorda rundt
En liten interiørbutikk hvor jeg kunne selge vakre ting og møbler som jeg selv pusser opp
Viljestyrke ;)

4 ting jeg liker dårlig:

Urettferdighet, krig og fattigdom
Dyremishandling
Å bli avbrutt når jeg snakker
Hybelkaninene som stadig dukker opp her hjemme, skjønner ikke hvor de kommer fra? Noen andre med samme problem...? ;)

1 kommentar:

  1. Jeg likte svært godt punktet om disse hybelkaninene ;) Var noe kjent med de... Må ha sett de ett sted.... :D

    SvarSlett