onsdag 5. januar 2011

Vår hos Kremmerhuset

Kremmerhuset har i dag lagt ut litt bilder om hva som kommer av produkter etterhvert. Deilig å drømme seg bort i vårlige farger når snøen daler ned på utsiden.



Synes disse boksene var kjempesøte, men på den annen side er jeg superfornøyd med de kaffe -og teboksene jeg allerede har :)


Her har formen vært elendig de siste dagene, bankende hodeverk, kvalme og magesmerter. To ganger i løpet av en 40 minutter lang tur med Tilla i dag, måtte jeg sette med ned i grøfta og hvile fordi jeg var så slapp og svimmel. Det er jo virkelig et tegn på at noe er galt. Ble ikke lange turen på Tilla stakkars, så får ta det igjen i morgen. De siste timene har formen blitt litt bedre, så skal prøve meg på en arbeidsdag i morgen.

1 kommentar:

  1. De teboksene er så fine - må nok ha meg noen sånne når de kommer i butikk! :)

    SvarSlett