mandag 14. februar 2011

Designe dine egne sko


Det er ikke alltid like lett å finne de perfekte skoene til antrekket, men Shoes of Prey har løsningen.

Her kan du enten kjøpe sko designet av andre brukere, eller designe dine egne! Du har mange valgmuligheter når det gjelder hvilken type sko du vil ha, og du velger selv hvilket materiale de skal lages i, hvor høye eventuelle hæler skal være, farge og pynt. Skoene blir så produsert, og du får dem tilsendt i en fin eske.

Genialt, ikke sant?




Jeg har ikke prøvd dette selv ennå, men jeg liker konseptet og synes det hadde vært gøy å teste det ut.

Prøv du også!

1 kommentar:

  1. Hei hei Ida!
    Titter innom for å fortelle deg at det ligger en utfordring til deg på bloggen min i dag!

    Og forresten... Det innlegget om å designe egne sko... Skulle ønske jeg aldri leste det! Jeg fikk jo SÅ lyst til å prøve!! Men jeg skal jo SPARE PENGER!! hehe..

    Ha en super uke!

    SvarSlett