fredag 4. februar 2011

I morgen..


...skal jeg virkelig svinge malekosten. Disse kritthvite veggene skal bli malt i caffe latte.
Jeg har alltid synes at veggene i stua vår er altfor hvite, det er greit nok på kvelden, men jeg trives virkelig ikke i vår egen stue i dagslys. Det blir så altfor stor kontrast til våre mørke møbler, og jeg savner en litt mer intim og koselig følelse.
Min kjære samboer synes selvfølgelig ikke at det er noe stort problem, men jeg har overtalt han til at jeg skal få lov til å male. Det var greit for han så lenge han slapp å gjøre det selv, hehe.
Han kommer hjem til onsdag, så i morgen setter jeg i gang. Alle møblene er nå flyttet ut midt på gulvet, og listene er ferdig maskert. Er med andre ord ferdig med den kjedeligste delen. Jeg kan nemlig ikke fordra å maskere så det har min snille lillebror tatt seg av mens jeg flyttet vekk møbler og dilldall.
For å slippe å ha hunden og katten svinsende opp i malinga har vi alle tre flyttet hjem til mine foreldre for noen dager. Så kan de være her mens jeg er i huset og maler i fred.
Ååååh, klør i hendene etter å sette i gang nå.
Får bare håpe at resultatet blir vellykket ;)

3 kommentarer:

  1. Oi oi! Jeg gleder meg til å se hvordan det blir! :)
    Jeg skulle så gjerne ha kunnet gjøre det samme.. Men med null penger til overs etter regningene denne mnd. kan jeg nok se langt etter å bruke penger på maling... Får glede meg på dine vegne istede ;)

    Kos deg med malingen! Her er det natta, før jeg i morgen skal på jobb..
    Ha en fin helg!

    Klem Therese

    SvarSlett
  2. Nydelig blogg, Ida!
    Og stua blir nok helt super i en litt varmere farge :o) Gleder meg masse til å se en gang...kanskje til sommeren...

    Klem fra tante Ingvill

    SvarSlett
  3. Ja, synes dere kan komme på besøk til sommeren, tante :)
    Klem klem

    SvarSlett