mandag 7. februar 2011

Realitetsblogging i dobbel betydning

Ja, i dag blir det realitetsblogging når det gjelder både personlig utseende og stuas utseende. Innlegget skulle egentlig postes i går, men jeg glemte både kamera og kabel hjemme, så da vises det i dag istedenefor. I går sov jeg lenger enn planlagt og måtte derfor forte meg hjem og begynne å male andre strøk mens det ennå var dagslys. Her er altså meg, udusjet og usminket, rett fra senga. Men full av iver etter å sette i gang :)

Og her er stua slik den så ut i går. Et evig kaos av ting og møbler som har blitt slengt fra seg i et rot midt på gulvet for å lettest kunne komme til og male veggene. Her er veggene ferdig malt, men det er ikke ferdig tørket. Hvis dere ser godt etter bak bokhylla kan dere skimte muren over peisovnen. Den er beholdt i den hvite fargen som alle veggene hadde før de ble malt, så da ser man at det ble litt av en forandring :)

Det er kanskje ikke så lett å se på bildene, men her er en umalt vegg og en malt vegg, ser dere forskjellen?


I dag har mine snille foreldre hjulpet meg å fjerne maskeringstapen og flyttet møblene tilbake på plass. Jeg ble sååå fornøyd med resultatet, stua ble mye lunere med litt mørkere maling.
Nå skal jeg få i meg litt mat, og så skal jeg begynne å sette på plass pynt og henge opp bilder igjen. Legger ut bilder av det ferdige resultatet når alt er i orden :)

1 kommentar:

  1. Så gøy å se deg naturell;)
    Synes stua har blitt kjempe fin! Gi deg selv et klapp på skulderen, du har vært kjempe flink!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett