tirsdag 8. februar 2011

Stue etter maling

Tenkte å vise før og etter bilde av stua, men glemte selvfølgelig å ta bilde i daglys så er ikke så lett å se forskjellen på disse bildene.
Det øverste bildet er fra før jeg malte, og det nederste er etter maling. Det letteste er nok å se forskjellen mot listene og de hvite gardinene.

Ingen megastor forskjell, men det var heller ikke det jeg var ute etter. Jeg liker at det fremdeles er lyst og nøytralt, men det føles mye "varmere" og lunere ut nå :)
Skal prøve å fikse bedre bilder etterhvert. Jeg stortrives iallefall i min nymalte stue, får håpe Frank også blir fonøyd når han kommer hjem og får se resultatet :)

2 kommentarer:

  1. Der er bildene jeg venta på vettu :)
    Syns det ble kjempe fint jeg Ida! Trenger ikke alltid være så store forskjeller, bare inntrykket blir det man vil ha. Og er helt enig i at det ble lunere, og også mer personlig nå! Syns du har vært flink jeg :)

    Takk for koselig kommentar på siden min i dag!

    Klem Therese

    SvarSlett
  2. Hei snuppa, har gleda meg såååå til å se hvordan det ble. Og det ble jo kjempe fint!
    Eirik lurte på om du kunne være kjærestevakt for meg i morra kveld?
    Hvis det passer så får jeg jo sett stua på ordentli:)

    SvarSlett