søndag 13. februar 2011

Til min kjære mamma!

Min mamma er full av kjærlighet og omsorg. Det er ikke uten grunn at hun er blitt en slags reservemamma for både mine venninner og min lillebror sine kamerater.
Min mamma har en god form for humor, tar ikke seg selv så høytidelig, og har ofte et lurt smil om munnen.
Min mamma stiller alltid opp når dagene er tunge og man trenger en skulder å gråte på.
Min mamma er verdens beste mamma!

Tusen takk, mamma, for at du er akkurat den du er!
Utrolig glad i deg, du betyr så mye for meg og mange andre.

Mange morsdagsklemmer fra din datter :)

4 kommentarer:

  1. Kjære lille Idamor.
    Nu blei æ så rørt at tårene bare siler. Tuuusen takk du min skjønne bestaste datter, Stor mammaklem

    SvarSlett
  2. Hehe, du fortjener det, mamma :)

    SvarSlett
  3. Jeg sier meg helt enig i innlegget ditt Idan min!
    Du har en flott mamma som fortjener å hylles i dag:)

    SvarSlett
  4. Sååååååå fint skrevet, Ida! Og så må eg bærre sei meg enig...flott mamma e ho, og verdens beste storesøster! :o)

    Klem fra tante Ingvill

    SvarSlett